(068) 072-3186
(050) 500-4594
  ГОЛОВНА ТАРИФИ ПОСЛУГИ       ПІДКЛЮЧЕННЯ

INTERCOM.NET.UA




З 01.03.2021 року будуть змінені тарифи. Кошти на особистих рахунках будуть перераховані автоматично. Дякуємо, що Ви з нами.


Вхід для абонентів:
Покриття
Новини
Про компанію
ДАЛІ»










Запитання та відповіді
Документи
Налаштування підключення
Технічна підтримка
Запитання та відповіді
Якщо у мене NoteBook, я можу підключитися до Мережі?

Так звичайно, для цього Вам потрібна спеціальна PCMCIA мережева карта, яку ми для Вас купимо і встановимо в Ваш комп'ютер.

Який за розмірами кабель і чи не буде він спотворювати інтер'єр?

Ні не буде. У діаметрі він всього близько половини сантиметра.

Скільки за часом займає підключення, з моменту подачі заявки?

Як правило, термін підключення від одного до семи днів.

Як мені дізнатися номер особового рахунку?

Зайдіть за посиланням на Вашу особисту сторінку статистики, наберіть логін і пароль дані вам при підключенні, на першій сторінці в кутку екрану ви побачите ваш номер особового рахунку.
У мене заблокувався Інтернет, за Інтернет я проплатив, але гроші ще недошлі, що робити?

Зателефонуйте в офіс за телефонами вказаними тут і вам обов'язково підключать послугу до моменту вашої оплати.

Як мені перевірити чи підключений мій комп'ютер до мережі (фізично)?

Для цього досить поглянути на мережевий адаптер і переконатися чи горить біля штекера зелений світлодіод.

Як відбувається зміна тарифного плану?

Зателефонуйте в офіс за телефонами вказаними тут.

У мене не працює ICQ, що робити?

З початку лютого 2006 AOL вніс (і продовжує вносити) зміни в протокол, порушуючи працездатність альтернативних клієнтів ICQ, а також (!) останніх версій клієнтів ICQ своєї власної розробки. Компаніями, що підтримують альтернативні клієнти, і самим ICQ були внесені наступні виправлення і корективи, тому необхідно не забувати перевіряти версії використовуваних клієнтів і наявність відповідних патчів. Також AOL ввів обмеження на кількість спроб встановлення з'єднання з однієї IP-адреси в хвилину. У разі перевищення певного ними ліміту, відбувається блокування IP-адреси на 20 хвилин (приблизно). Спроби з'ясувати у компанії AOL, скільки клієнтів можуть працювати з одного прямого IP-адреси, не привели ні до чого. Адміністратори AOL ігнорують подібні звернення в їх службу.
Крім цього компанія AOL почала боротьбу зі СПАМ-розсилками і розсилками шкідливих програм (віруси, інтернет-черв'яки і т.п.). Причому, користувач може не знати, що на його комп'ютері перебувати такий вірус. В результаті AOL закриває для доступу, як окремі шлюзи, так і цілі підмережі без будь-якого повідомлення.

Для вирішення виниклих проблем ми можемо порекомендувати наступне:
1. Встановлювати тільки оригінального клієнта ICQ найбільш свіжої версії
а. ICQ 5 (Eng) + (за бажанням - патч-русіфікатор, що прибирає банери)
б. ICQ 5 bigmir.net (зручно власникам пошти на www.bigmir.net)

*за даними компанії Mirabilis ICQ - при використанні даних версій програм не виникає проблем з системами NAT і Firewall.

2. Використовувати proxy - сервера Socks4 & amp;
3. Використовувати web-інтерфейс ICQ2Go;
4. Підключити послугу «Прямий IP-адреса» .


Контакти:
(068) 072-3186, (050) 500-4594
Єдина Країна! Единая Страна!
Ваш IP:44.192.253.106
2009-2021 INTERCOM.NET.UA